Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Πρασινο φως για εξεγερσεις στις φυλακες

Καστανίδης : Εάν εξεγερθούν οι κρατούμενοι, εγώ θα είμαι.. με το μέρος τους.

 

Εντύπωση προκαλεί η ομολογία του υπουργού Δικαιοσύνης, Χάρη Καστανίδη κατά τη διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου, ο οποίος φέρεται να δήλωσε πως “σε περίπτωση που γίνει εξέγερση στις φυλακές, εγώ θα είμαι με τους εξεργεμένους”.

Ο κ. Καστανίδης εκφράστηκε με αυτό τον τρόπο σε μία προσπάθεια να αναδείξει τις άσχημες συνθήκες των φυλακισμένων, αλλά και την έλλειψη προσωπικού, τονίζοντας ότι είναι αναγκαίες οι προσλήψεις σωφρονιστικού προσωπικού.

Ωστόσο, τόσο ο κ. Παπακωνσταντίνου όσο και ο ίδιος ο πρωθυπουργός αποσαφήνισαν ότι προσλήψεις στην παρούσα φάση δεν μπορούν να γίνουν προσλήψεις και να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με μετατάξεις.
 
ΠΗΓΗ:http://ixnos1.blogspot.com/2010/09/blog-post_1889.html


Το πρασινο φως δινει με αυτη του την δηλωση ο υπουργος  Δικαιοσυνης Κος Καστανιδης στους κρατουμενους για να αρχισουν αξεγερσεις (μου θυμιζει τον υπουργο εσωτερικων επι ΝΔ Κ' Παυλοπουλο που μιλουσε για αμυντηκη σταση της Αστυνομιας τον Δεκεμβριο του 2008 με αποτελεσμα να καει ολοκληρη η Αθηνα) , το θεμα ειναι ποιους θα στειλει να βγαλουν την καυτη πατατα απο την φωτια αν αρχισουν τις εξεγερσεις οι κρατουμενοι,μαλλον εμας που σαν προβατα που ειμαστε ποτε δεν αντιδραμε αλλα αφηνουμε να παιζει ο καθενας στην πλατη μας τα δικα του πολιτικα παιχνιδια.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου