Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Πανούσης: Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες θέλουν να με εξοντώσουν!

Πανούσης: Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες θέλουν να με εξοντώσουν!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ – ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΝΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟ

Με ένα εννιασέλιδο διήγημα - πολιτικό θρίλερ, το οποίο αναμένεται να δημοσιευθεί στο προσεχές διάστημα, και με μια συνέντευξή που θα προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης προβαίνει σε βαριές καταγγελίες και αποκαλύψεις για την περίοδο που ήταν υπουργός στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ!
Σε συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα, ο Γιάννης Πανούσης υποστηρίζει πως: «Πολιτικοί που έχουν σχέση με την τρομοκράτες απειλούν τη ζωή μου»! Μάλιστα, ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ υποστηρίζει πως έχει παραδώσει σε συμβολαιογράφο λίστα με τα ονόματα όσων θεωρεί πως ενέχονται στην στοχοποίησή του για λόγους της προσωπικής του ασφάλειας και της οικογένειάς του. «Δεν τα έχω καταθέσει στον εισαγγελέα. Είναι μία μορφή ασφάλειας. Αν συμβεί κάτι κακό σε μένα, να ξέρουν τι έχει συμβεί», ισχυρίζεται ο πρώην υπουργός.
Στο διήγημα των μόλις εννέα σελίδων καταγράφονται σημαντικά γεγονότα και καταστάσεις για την θητεία των επτά μηνών του Γιάννη Πανούση στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και αποδεικνύεται σύμφωνα με τον ίδιον η ροή της σε βάρος του συνωμοσίας!
Σοβαρές καταγγελίες!
Διαβάστε τι απάντησε ο Γιάννης Πανούσης όταν ρωτήθηκε για τους λόγους απομάκρυνσής του από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη:
«Γιατί στην Αστυνομία υπάρχει και χρήματα. Πολύ χρήματα και ήταν και αυτή η πλευρά. Δεν είναι μόνο η ιδεολογικοπολιτική κάποιων εκεί πέρα. Οι μίζες είναι μίζες. Και αυτές δεν έχουν χρώμα, γιατί το χρήμα δεν έχει χρώμα, δυστυχώς. Εγώ είπα σε μια παρέα ότι χρωστάω δύο πράγματα στον Αλέξη Τσίπρα. Πρώτον που με έβαλε και δεύτερον που δεν με έβαλε τη δεύτερη φορά στην κυβέρνηση, γιατί νομίζω ότι με προστατεύει. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά τα πράγματα. Να βλέπω να κλέβουν, να κάνουν, να αρπάζουν και να λέω: “δεν πειράζει, είμαι υπουργός”!!!
Ο αποκαλυπτικός διάλογος με τον υπουργό Δικαιοσύνης Νίκο Παρασκευόπουλο
Οι σχέσεις των δύο στελεχών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ δεν ήταν και οι καλύτερες. Όπως ο ίδιος περιγράφει στην συνέντευξή του στο Πρώτο Θέμα: «Την τελευταία, όχι σύγκρουση, ας πούμε διαφωνία με τον Παρασκευόπουλο την είχα όταν δημοσιοποιήθηκε ότι μπήκε η Αστυνομία στις φυλακές. Και γράφανε ότι δύο μέρες πριν παραιτηθεί η κυβέρνηση “οι μπάτσοι του Πανούση μπήκαν στις φυλακές και ελέγξανε τα κελιά των Πυρήνων της Φωτιάς”. Παίρνω τηλέφωνο τον παρασκευόπουλο και του λέω: “Μπήκα στις φυλακές;”. “Οι θεσμικοί…”, μου απαντά. “Μπήκα εγώ στις φυλακές; Μπήκα χωρίς την άδειά σου και χωρίς τον εισαγγελέα; Μπήκα;” του λέω. “Το Μαξίμου είπε να μη δώσουμε έκταση…” μου είπε. “Χριστιανέ μου, μπήκα στις φυλακές; Αφού δεν μπήκα. Βγες και διέψευσε!” του ξαναλέω. Ποτέ δεν διαψεύστηκε… Αρα, αυτή η ιστορία, με τον Πανούση να μπαίνει στις φυλακές και να ελέγχει τα κελιά κλπ., είναι κατασκευασμένη. Από τους ίδιους κύκλους με τα ονόματα που έχω δώσει στον συμβολαιογράφο, οι οποίοι θέλουν να πουν στους ποινικούς και στους άλλους ότι “ο Πανούσης μας απαγορεύει να κάνουμε τις μεγάλες καινοτομίες και να σας βγάλουμε έξω”. Μεταφέρουν δηλαδή την ευθύνη που έχουν ως υπουργείο Δικαιοσύνης σε εμένα, που δεν ήμουν υπεύθυνος για τις φυλακές. Ο κακός Πανούσης… Αυτό το παιχνίδι κάνανε. Ετσι, λοιπόν, με στοχοποίησαν, με αποτέλεσμα οι μέσα, είτε είναι ποινικοί είτε οι άλλοι, που δεν μπορούσαν να ξέρουν και πολλά πράγματα, να λένε “θα τον φτιάξουμε”, “θα τον κανονίσουμε” κλπ. Διότι εγώ με αυτούς δεν έχω καμία επαφή. Δεν έχω καμία σχέση με το έγκλημα. Πώς μπορεί, λοιπόν, να με μισούν; Με μισούν γιατί οι άλλοι φροντίζουν γι’ αυτό. Στη λογική της δημοφιλίας. Ότι δηλαδή είσαι δημοφιλής έξω στην κοινωνία και θα σε φτιάξουμε εμείς οι μέσα. Και κάνανε αυτό το παιχνίδι».
Οι αποκαλύψεις Πανούση και όσα αναμένεται να δουν το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με τον ίδιον, κάποιους τους έχει κάνει να «χάσουν τον ύπνο τους γιατί ξέρουν ότι ξέρω».
Αυτό το κείμενο, κατά τον πρώην υπουργό Προστασίας του Πολίτη «καθιστά φανερό τι έχει γίνει στο παρασκήνιο. Οχι στο προσκήνιο. Τι έχει γίνει με την τρομοκρατία, πού υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία και με ποιον τρόπο αυτοί οι πολιτικοί απειλούν εμένα. Γιατί απειλούν τη ζωή μου».


ΠΗΓΗ:newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου