Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΣΟΚ από τον Γιάννη Πανούση:Πολιτικοί που έχουν σχέση με τρομοκράτες απειλούν τη ζωή μου!Διαβάστε όλη τη συνέντευξη…

panousis-giannis

Σχέδιο πολιτικής και φυσικής εξόντωσής του αποκαλύπτει ο τέως υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης μέσα από ένα βιωματικό πολιτικό θρίλερ που συνέγραψε, οι σκηνές του οποίου ξεπερνούν την πιο οργιώδη κινηματογραφική φαντασία των αστυνομικών μυθιστορημάτων.
Οι αποκαλύψεις του καθηγητή της Εγκληματολογίας, ο οποίος κλήθηκε να διαχειριστεί τις υποθέσεις της Αστυνομίας αλλά και των μυστικών υπηρεσιών της χώρας κατά την πρώτη περίοδο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ., καθίστανται ακόμη πιο σημαντικές καθώς στο σχέδιο εναντίον του πρωταγωνιστούν όχι μόνο άνθρωποι του υπόκοσμου από τον χώρο των ποινικών και της τρομοκρατίας, αλλά και κυβερνητικά στελέχη της «Πρώτης φοράς Αριστερά».
Το πιο εντυπωσιακό, μάλιστα, είναι ότι ο τέως υπουργός αφήνει σαφώς να εννοηθεί και στο κείμενό του αλλά και σε συνέντευξή του στο «ΘΕΜΑ» ότι γνώστης όλου του ασύλληπτου πολιτικο-αστυνομικού παρασκηνίου που σχετίζεται και με οικονομικές δοσοληψίες, τις κατά το κοινώς λεγόμενο μίζες, είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, τον οποίο με έμμεσο τρόπο… ευχαριστεί επειδή τον απομάκρυνε από το πόστο του.
Κι αυτό, καθώς, όπως δηλώνει, θεωρεί ότι μ’ αυτόν τον τρόπο μπορεί να έπαψε να αποτελεί στόχο για τους διασυνδεμένους με το πολιτικό προσωπικό τροφίμους των σωφρονιστικών ιδρυμάτων που αποθρασυμένοι συνεχίζουν το εγκληματικό τους έργο ακόμη και όταν βρίσκονται πίσω από τα κάγκελα των φυλακών.
Ενώ εξίσου τεράστια εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα πρόσωπα που καταγγέλλει ο κ. Πανούσης -περιγραφικά στο «πόνημά» του που πρόκειται σύντομα να δει το φως της δημοσιότητας, αλλά ονομαστικά στην εκδοχή που, για λόγους προστασίας της προσωπικής του ασφάλειας και της οικογένειάς του, κατέθεσε σε συμβολαιογράφο (!)- παραμένουν και στο σημερινό κυβερνητικό σχήμα. Η δημοσιοποίηση το αμέσως προσεχές διάστημα του συγκλονιστικού, αν και ευσύνοπτου -μόλις εννέα σελίδων- κειμένου του κ. Πανούση, στο οποίο καταγράφεται σε αδρές γραμμές η συνωμοσία εις βάρος του, αναμένεται να προκαλέσει πολιτικό σεισμό καθώς πρόσωπα υπεράνω υποψίας που κινούνται στα σαλόνια της εξουσίας θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις για τις ανάρμοστες σχέσεις τους με τον υπόκοσμο των φυλακών και τους κάθε λογής προστάτες τους στους πολυπλόκαμους μηχανισμούς της εξουσίας. «Εχουν χάσει ήδη τον ύπνο τους γιατί ξέρουν ότι ξέρω», επισημαίνει ο τέως υπουργός και προσθέτει: « Το ερώτημα είναι ως πού μπορεί να φτάσουν. Εγώ πάντως τους ξέρω ονομαστικά. Και περιμένω να δω τι θα κάνουν». Ο κ. Πανούσης υποστηρίζει ότι όλο το διάστημα της θητείας του είχε στοχοποιηθεί. Κάποιοι, τους οποίους δεν αναφέρει αλλά ουσιαστικά φωτογραφίζει, φρόντισαν να του φορτώσουν όλα τα κακώς κείμενα για όσα συνέβαιναν ακόμη και στις φυλακές και να τον καταστήσουν κόκκινο πανί για τους κρατούμενους.
 Το κείμενο των 9 σελίδων
«Οταν τελείωσα τη θητεία μου, έγραψα ένα αστυνομικό κείμενο, που στην ουσία είναι οι 7 μήνες μου στο υπουργείο. “Αποκλείεται να το δημοσιεύσεις!” μου λέει η σύζυγός μου, διότι εγώ αυτά που γράφω τα δείχνω να τα δουν εκείνη και τα παιδιά μου, για να δω την πρώτη ματιά του αναγνώστη, αλλά όχι του φίλου, θέλω μια ψυχρή ματιά, αντικειμενική». Ετσι ξεκινά την αφήγησή του ο κ. Πανούσης για τις πρώτες κινήσεις που έκανε μετά την προκήρυξη των βουλευτικών εκλογών του Σεπτεμβρίου. Τι περιέχει, όμως, αυτό το κείμενο και γιατί θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις; «Το κείμενό μου καθιστά φανερό τι έχει γίνει. Τι έχει γίνει δηλαδή στο παρασκήνιο. Οχι στο προσκήνιο. Τι έχει γίνει με την τρομοκρατία, πού υπάρχουν διασυνδέσεις πολιτικών με την τρομοκρατία και με ποιον τρόπο αυτοί οι πολιτικοί απειλούν εμένα. Γιατί απειλούν τη ζωή μου», εξηγεί. Η υπόθεση δείχνει σοβαρή για να μείνει ως ένα απλό αφήγημα στα συρτάρια του γραφείου του. Για τον λόγο αυτό, όπως αποκαλύπτει, «όλο αυτό το έβγαλα και μάλιστα με ονόματα το έδωσα σε συμβολαιογράφο. Οσο για το διήγημα, γύρισε και μου είπε η γυναίκα μου: “Μα αυτός είναι ο τάδε! Θα σου κάνουν μήνυση!”. Κι εγώ της απάντησα: “Πώς θα μου κάνουν μήνυση; Επειδή έγραψα ένα… μυθιστόρημα;”».
Προς το παρόν οι κινήσεις του τέως υπουργού δείχνουν ότι απλά περιμένει. Για τον λόγο αυτό δεν δίνει περισσότερα στοιχεία για το περιεχόμενο των εννέα σελίδων με τα ονόματα και τις περιγραφές που έστειλε στον συμβολαιογράφο. Στην ερώτηση γιατί έδωσε το κείμενο σε συμβολαιογράφο και όχι στις αρμόδιες αρχές, επισημαίνει ότι σε αυτή τη φάση «δεν τα έχω καταθέσει σε εισαγγελέα. Είναι μια μορφή ασφάλειας. Αν συμβεί κάτι κακό σε μένα, να ξέρουν τι έχει συμβεί».
 Ο διάλογος-φωτιά με Παρασκευόπουλο
Η συζήτηση με τον κ. Πανούση στρέφεται στην περίοδο που ήταν υπουργός και στην κόντρα που είχε με τον υπουργό Δικαιοσύνης. «Δεν ήταν κόντρα. Ηταν διαφορετικοί ρόλοι. Αλλιώς το σκέφτεται ο κ. Παρασκευόπουλος το θέμα των φυλακών, αλλά ως εκεί δεν με ενοχλεί», διευκρινίζει και αναφέρεται στην πρόσφατη επίσκεψη του κ. Αλέξη Τσίπρα στις Φυλακές Διαβατών και τα εγκαίνια του κέντρου απεξάρτησης των κρατουμένων. «Εγώ είδα την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο ΚΕΘΕΑ και πραγματικά πρέπει να έχουμε ευαισθησίες και χαίρομαι με τις ευαισθησίες. Ομως όταν έχεις μια ευαισθησία με ανθρώπους-χρήστες που πέρασαν από τον δρόμο και έκαναν το βαποράκι, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου τι κάνουν οι έμποροι. Και κυρίως τι κάνουν αυτοί που είναι στη φυλακή. Αρα το να δείχνεις μια ευαισθησία προς τα κει, αλλά να αφήνεις τις φυλακές να τις διοικούν άλλοι, δεν είναι και πολύ έξυπνο. Και βέβαια δεν είναι αριστερό», σημειώνει.
Χωρίς περιστροφές αναφέρεται στο τελευταίο επεισόδιο της κόντρας του με τον κ. Παρασκευόπουλο: «Την τελευταία, όχι σύγκρουση, ας πούμε διαφωνία με τον Παρασκευόπουλο την είχα όταν δημοσιοποιήθηκε ότι μπήκε η Αστυνομία στις φυλακές. Και γράφανε ότι δύο μέρες πριν παραιτηθεί η κυβέρνηση “οι μπάτσοι του Πανούση μπήκαν στις φυλακές και ελέγξανε τα κελιά των Πυρήνων της Φωτιάς”. Παίρνω τηλέφωνο τον Παρασκευόπουλο και του λέω: “Μπήκα στις φυλακές;”. “Οι θεσμικοί…”, μου απαντά. “Μπήκα εγώ στις φυλακές; Μπήκα χωρίς την άδειά σου και χωρίς τον εισαγγελέα; Μπήκα;” του λέω. “Το Μαξίμου είπε να μη δώσουμε έκταση…” μου είπε. “Χριστιανέ μου, μπήκα στις φυλακές; Αφού δεν μπήκα. Βγες και διέψευσε!” του ξαναλέω. Ποτέ δεν διαψεύστηκε… Αρα αυτή η ιστορία, με τον Πανούση να μπαίνει στις φυλακές και να ελέγχει τα κελιά κ.λπ., είναι κατασκευασμένη. Από τους ίδιους κύκλους με τα ονόματα που έχω δώσει στον συμβολαιογράφο, οι οποίοι θέλουν να πουν στους ποινικούς και στους άλλους ότι “ο Πανούσης μας απαγορεύει να κάνουμε τις μεγάλες καινοτομίες και να σας βγάλουμε έξω”. Μεταφέρουν δηλαδή την ευθύνη που έχουν ως υπουργείο Δικαιοσύνης σε εμένα, που δεν ήμουν υπεύθυνος για τις φυλακές. Ο κακός Πανούσης… Αυτό το παιχνίδι κάνανε. Ετσι, λοιπόν, με στοχοποίησαν, με αποτέλεσμα οι μέσα, είτε είναι ποινικοί είτε οι άλλοι, που δεν μπορούσαν να ξέρουν και πολλά πράγματα, να λένε “θα τον φτιάξουμε”, “θα τον κανονίσουμε” κ.λπ. Διότι εγώ με αυτούς δεν έχω καμία επαφή. Δεν έχω καμία σχέση με το έγκλημα. Πώς μπορεί, λοιπόν, να με μισούν; Με μισούν γιατί οι άλλοι φροντίζουν γι’ αυτό. Στη λογική της δημοφιλίας. Οτι δηλαδή είσαι δημοφιλής έξω στην κοινωνία και θα σε φτιάξουμε εμείς οι μέσα. Και κάνανε αυτό το παιχνίδι».
 Η απορία εύλογη: ο Πανούσης ήταν ο στόχος κάποιων για να απομακρυνθεί από το συγκεκριμένο υπουργείο; Και αν ναι, για ποιον λόγο; «Γιατί στην Αστυνομία υπάρχει και χρήμα. Πολύ χρήμα, και ήταν και αυτή η πλευρά. Δεν είναι μόνο η ιδεολογικοπολιτική κάποιων εκεί πέρα. Οι μίζες είναι μίζες. Και αυτές δεν έχουν χρώμα, γιατί το χρήμα δεν έχει χρώμα, δυστυχώς. Εγώ είπα σε μια παρέα ότι χρωστάω δύο πράγματα στον Αλέξη Τσίπρα. Πρώτον, που με έβαλε και, δεύτερον, που δεν με έβαλε τη δεύτερη φορά στην κυβέρνηση, γιατί νομίζω ότι με προστατεύει. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά τα πράγματα. Να βλέπω να κλέβουν, να κάνουν, να αρπάζουν και να λέω “δεν πειράζει, είμαι υπουργός”».
Ρωτάμε τον υπουργό αν οι επτά μήνες στην ηλεκτρική καρέκλα της Κατεχάκη τον έκαναν να μάθει και να ζήσει πολλά πράγματα. Η απάντησή του είναι ένα ισχυρό καρφί προς στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, σε όλα τα επίπεδα. «Προέρχομαι από μια οικογένεια, από την πλευρά της μητέρας μου, κομμουνιστική. Από δεκαπέντε χρόνια εξορίας ο καθένας και η μητέρα μου στο τρένο για τη Γερμανία. Εγινα πρύτανης κόντρα στα κόμματα, έκανα 30 μήνες φαντάρος. Εχω πίσω μου μια ζωή. Και ξαφνικά εμφανίζονται κάποιοι άνθρωποι που δεν πάνε στρατό, δεν δουλεύουν, δεν κάνουν τίποτα στη ζωή τους, και μου κάνουν μαθήματα ηθικής. Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπήκαν ποτέ σε κανέναν διάλογο μαζί μου. Δεν ήρθε δηλαδή η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ να μου πει “κύριε Πανούση, αυτό που κάνεις είναι λάθος”. Τίποτα, μόνο καταγγελίες! Δεν πίστευα ποτέ ότι η Αριστερά ήταν έτσι. Γιατί είμαι αριστερός».
 ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ
«Εγώ είδα την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο ΚΕΘΕΑ και χάρηκα γιατί πραγματικά πρέπει να έχουμε ευαισθησίες. Το να δείχνεις μια ευαισθησία προς τα κει, αλλά να αφήνεις τις φυλακές να τις διοικούν άλλοι, δεν είναι και πολύ έξυπνο. Και βέβαια δεν είναι αριστερό»
 ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
«Προέρχομαι από οικογένεια κομμουνιστική. Εγινα πρύτανης κόντρα στα κόμματα, έκανα 30 μήνες φαντάρος. Εχω πίσω μου μια ζωή. Και ξαφνικά εμφανίζονται κάποιοι άνθρωποι που δεν πάνε στρατό, δεν δουλεύουν, δεν κάνουν τίποτα στη ζωή τους και μου κάνουν μαθήματα ηθικής»
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
«Στην Αστυνομία υπάρχει και χρήμα, πολύ χρήμα. Δεν κάνω εγώ γι’ αυτά τα πράγματα. Να βλέπω να κλέβουν, να κάνουν, να αρπάζουν και να λέω “δεν πειράζει, είμαι υπουργός”»
 Σταυροφορίες
Ως εγκληματολόγος αλλά και μέχρι πριν από μερικούς μήνες αρμόδιος υπουργός, ο κ. Πανούσης έχει να πει πολλά για το πώς θα εξελιχθεί η εγκληματικότητα τα επόμενα χρόνια και φυσικά η τρομοκρατία. Και εδώ είναι που εκτοξεύει βολές για τον αντικαταστάτη του, αλλά και για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ σε θέματα τρομοκρατίας: «Για ποια τρομοκρατία με ρωτάτε; Προχθές ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε ότι δεν υπάρχει τρομοκρατία στην Ελλάδα. Ετσι δήλωσε ο σημερινός υπουργός Δημόσιας Τάξης. Η τρομοκρατία είναι ένα φαινόμενο που θέλει μεγάλη ειδική ανάλυση, γιατί μόνο στην Ελλάδα υπάρχει με την κλασική μορφή. Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Εμένα με φοβίζουν πολύ οι σταυροφορίες. Δηλαδή μην πάμε σε έναν θρησκευτικό πόλεμο με τον α’ ή β’ τρόπο. Δεν νομίζω ότι αντέχει η Ευρώπη 10 εκατομμύρια μετανάστες. Είχα πει κάποια στιγμή ότι μόνο στην Αμερική και στον Καναδά μπορούν να απορροφηθούν αυτά τα μεγέθη. Η Ευρώπη δεν θα το αντέξει και αν καταφέρουν να κάνουν μια κατανομή, είμαστε πολύ κοντά σε σταυροφορίες. Σε ό,τι αφορά την εγκληματικότητα, προφανώς όσο ζούμε μια κρίση οικονομική, θα έχουμε εγκλήματα επιβίωσης. Γιάννης Αγιάννης… Κλέψε ένα ψωμί για να ζήσεις. Από την άλλη πλευρά, η Ευρώπη χωρίς σύνορα, η παγκοσμιοποίηση, εκ των πραγμάτων δημιουργεί το οργανωμένο έγκλημα σε συνεργασία με την πολιτική διαφθορά. Γιατί δεν γίνεται οργανωμένο έγκλημα χωρίς πολιτική διαφθορά. Θα διευρύνεται και θα δικτυώνεται. Πολυεθνικές είναι το οργανωμένο έγκλημα. Αλλος είναι ο εγκέφαλος, άλλος ο διανεμητής, άλλος ο εκτελεστής… Θα πάμε όμως και σε τεχνολογικά εγκλήματα σιγά-σιγά. Δηλαδή η χρήση των τεχνολογικών μέσων από κομπιούτερ θα μας οδηγήσει σε εγκλήματα τέτοιου τύπου. Νομίζω ότι οδεύουμε περισσότερο σε αιματηρές καταστάσεις. Με περισσότερη βία».
 «Δεν έζησα καμία κυβέρνηση»
Τον ρωτάμε αν έγραφε ένα μυθιστόρημα για την κυβέρνηση, τι υπόθεση θα είχε και ποιοι θα ήταν οι πρωταγωνιστές. Η απάντησή του είναι αφοπλιστική: «Δεν έζησα καμία κυβέρνηση. Θέλω να είμαι πολύ ειλικρινής. Εμένα με επέλεξε ένας πρωθυπουργός και πήγα να κάνω μια δουλειά που ήθελα να την κάνω. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι επτά μήνες δεν έφαγα με υπουργό. Δεν ήρθε κανένας υπουργός σπίτι μου. Δεν πήγα σε σπίτι κανενός υπουργού. Αυτό ήταν επιλογή μου. Ηθελα να είμαι έξω από το σύστημα, σαν ένας ειδικός που προφανώς ξέρω ότι υπηρετώ ένα κόμμα και μια κυβέρνηση, αλλά που δεν θέλει να μπει σε τέτοια παιχνίδια. Εμένα δεν μ’ ενδιαφέρουν τα παιχνίδια της εξουσίας. Δεν μ’ ενδιαφέρουν. Είναι επιλογή μου τα τελευταία 50 χρόνια. Σκεφτείτε ότι στην προηγούμενη κυβέρνηση ήμασταν δέκα εξωκοινοβουλευτικοί υπουργοί, όπου αν ήθελες είχες και την πολυτέλεια αν ένα μέτρο πέρναγε στη Βουλή και σου έλεγε κάποιος “δεν ντρέπεστε”, του απαντούσες: “Τι μου λέτε; Εξωκοινοβουλευτικός είμαι”. Ολοι αυτοί είναι βουλευτές τώρα. Σηκώνουν το χεράκι τους. Ολοι… Οπότε όλοι αυτοί θα απολογηθούν. Δεν μπορούν να το παίξουν “εγώ είμαι τεχνοκράτης”. Θα απολογηθούν. Τώρα είσαι πολιτικός. Σε βάλανε και σε διορίσανε γιατί ήταν με λίστα. Είσαι βουλευτής και ψηφίζεις το 23%, το 33%, το 12%. Δεν μπορείς να πεις “με συγχωρείτε, με βάλανε γιατί είμαι σπουδαίος δικαστής”».
Πανούσης: Το ό,τι η κυβέρνηση σιώπησε έως τώρα από τις καταγγελίες μου, πρέπει να προβληματίσει
«Το γεγονός ότι δεν δέχτηκα ούτε ένα τηλεφώνημα από κυβερνητικό στέλεχος και συνεπώς ότι η κυβέρνηση σιώπησε έως τώρα από τις καταγγελίες ότι απειλείται η ζωή μου, αυτό πρέπει να προβληματίζει» ανέφερε σε νέες δηλώσεις του ο Γιάννης Πανούσης.
 Μιλώντας στο «Βήμα» την Κυριακή το μεσημέρι, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη επέμεινε στις καταγγελίες περί απειλής κατά της ζωής του από «πολιτικούς που έχουν σχέση με τρομοκράτες», αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι:
* Μέλη της κυβέρνησης ήταν ενήμερα για τις καταγγελίες του.
* Αυτοί που τον απείλησαν δεν είναι ούτε υπουργοί ούτε βουλευτές, αλλά ενεργά μέλη του ΣΥΡΙΖΑ.
* Ορισμένες από τις απειλές εναντίον του έγιναν εγγράφως και επωνύμως και έχουν παραδοθεί στον διοικητή της ΕΥΠ Ι. Ρουμπάτη, ο οποίος και αυτός είναι ενήμερος της όλης υπόθεσης.
* Δεν υπάρχουν απειλές από μέλη του ΣΥΡΙΖΑ που προσχώρησαν στο κόμμα του Π. Λαφαζάνη.
* Τον προβληματίζει το γεγονός ότι δεν υπήρξε έως το μεσημέρι της Κυριακής καμία αντίδραση εκ μέρους της κυβέρνησης.
* Την τελευταία απειλή κατά της ζωής του, την δέχτηκε μόλις πριν από μία εβδομάδα, ενώ υπήρξε και την Κυριακή ανακοίνωση από γνωστό χώρο για τις καταγγελίες που έκανε, μία ανακοίνωση που στρέφεται εναντίον του, «χωρίς να είμαι τώρα υπουργός», όπως λέει χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ:makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου