Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Συγκλονίζει ο πατέρας του αρχιφύλακα Γκαλιμάνη: «Το παιδί μου έπεσε θύμα του συστήματος»


«Η οικογένεια μου έδωσε αίμα για την πατρίδα(...)Έχω δώσει αίμα για την πατρίδα, γι'αυτό και τον είπα Σεραφείμ, ήρωα. Δεν σκότωσαν τον Γκαλιμάνη, σκότωσαν το σύστημα» λέει ο πατέρας του αρχιφύλακα των φυλακών υψίστης ασφαλείας του Δομοκού
«Το παιδί μου έπεσε θύμα του συστήματος» υποστηρίζει ο πατέρας του 47χρονου αρχιφύλακα Μάκη Γκαλιμάνη, που εκτελέστηκε εν ψυχρώ με καλάσνικοφ και βρέθηκε νεκρός κοντά στο σπίτι του στην περιοχή Κουβέλα, στη Φθιώτιδα.
Ο πατέρας του αρχιφύλακα Σεραφείμ Γκαλιμάνη, που υπηρετούσε στις φυλακές υψίστης ασφαλείας του Δομοκού, ξεσπά μπροστά στις κάμερες για τον χαμό του παιδιού του και συγκλονίζει με τα λόγια του.
«Η οικογένεια μου έδωσε αίμα για την πατρίδα. Τον γιο μου τον αρχιφύλακα τον λέγανε Σεραφείμ Γκαλιμάνη, ο παππούς του πολέμησε στο Εσκί Σεχίρ στο έβδομο σύνταγμα Ευζώνων και σκοτώθηκε. Και το παιδί μου έπεσε θύμα του συστήματος. Δεν σκότωσαν τον Γκαλιμάνη, σκότωσαν τον αρχιφύλακα των φυλακών υψίστης Ασφαλείας του Δομοκού… Τι να πω, τι να πω. Έχω δώσει αίμα για την πατρίδα, γι'αυτό και τον είπα Σεραφείμ, ήρωα. Δεν σκότωσαν τον Γκαλιμάνη, σκότωσαν το σύστημα», λέει.
Σε ληστεία είχε χρησιμοποιηθεί το καλάσνικοφ με το οποίο «γάζωσαν» τον αρχιφύλακα του Δομοκού
Την ίδια ώρα και ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό των δολοφόνων είναι σε πλήρη εξέλιξη, νέο στοιχείο δόθηκε στη δημοσιότητα μετά την ολοκλήρωση της βαλλιστικής. Όπως προέκυψε, το συγκεριμένο όπλο είχε χρησιμοποιηθεί σε ληστεία τράπεζας στον Ασπρόπυργο το 2012. Συγκεκριμένα τα βλήματα από το καλάσνικοφ ταυτοποιήθηκαν με αυτά που περισυνελεγήσαν στις 4 Σεπτεμβρίου του 2012 όταν ληστές είχαν επιχειρήσει να εισβάλουν με κλεμμένο αυτοκίνητο, τύπου τζιπ, σε υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας.
Το στοιχείο αυτό δείχνει να ισχυροποιεί το ενδεχόμενο η εν ψυχρώ δολοφονία του Μάκη Γκαλιμάνη να είναι έργο ποινικών εγκληματιών καθώς εν τω μεταξύ το όπλο όπως έχει προκύψει δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε προηγούμενο τρομοκρατικό χτύπημα.
Παρόλα αυτά και το συγκεκριμένο εύρημα δεν αποκλείει απόλυτα το δεύτερο σενάριο, αυτό, δηλαδή, ενός τρομοκρατικού χτυπήματος καθώς δεν αποκλείεται το καλάσνικοφ να χρησιμοποιήθηκε από τρομοκράτες.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου