Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

ΔΕΙΤΕ το αιματοβαμμένο τελευταίο σημείωμα του Καρέλι (photo)

kareli

Το σήμειωμα που έδωσε στον υπαρχιφύλακα Γιώργο Τσιρώνη, ο Ίλια Καρέλι πριν του αφαιρέσει τη ζωή με αυτοσχέδιο μαχαίρι, στις φυλακές Μαλανδρίνου έρχεται σήμερα στο φώς της δημοσιότητας.
Το σημείωμα του Ιλία Καρέλι:
“Προς την υπηρεσία φυλακών του Μαλανδρίνου
Με κρατάτε εδώ μέσα στη φυλακή τσάμπα τόσο καιρό, τόσα πολλά χρόνια μόνο για κλοπές, χωρίς να έχω σκοτώσει κάποιον, γιατί; Γιατί δεν με αφήσατε να πάω στο σπίτι μου να βρω ζωντανή τη μάνα μου, γιατί; Γιατί δεν με αφήσατε να έφκιανα κι εγώ μια οικογένεια, γιατί; Είμαι μέσα από το 1997 και δεν χορτάσατε τόσα χρόνια από τη ζωή μου;
Μέχρι τώρα έχω βγάλει τα ισόβια και 4 χρόνια με εργασία. Με το λάθος που έχω κάνει δεν μου αξίζανε τόσα πολλά χρόνια κι ακόμα συνεχίζετε να με κρατάτε, γιατί; Γιατί τώρα πρέπει αναγκαστικά να πάρω κι εγώ μια ζωή από σας… Γιατί μου το πήρατε όλη τη ζωή μου, γιατί γιατί…. γιατί;”
simeioma
Το σημείωμα που δημοσιεύει καθημερινή εφημερίδα έχει πάνω του κηλίδες από το αίμα του σωφρονιστικού υπαλλήλου.

ΠΗΓΗ:makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου